Galvenie pienākumi
• Organizēt un uzturēt projektu vadības procesus un dokumentāciju
• Vadīt projektu komandu darbu atbilstoši projektu vadības labākajai praksei
• Izstrādāt, saskaņot un realizēt projektu plānu atbilstoši saskaņotajam laika grafikam un kvalitātes kritērijiem
• Pārraudzīt projektu izstrādes grafiku, statusu un budžetu
• Plānot projektiem nepieciešamos resursus un pārraudzīt to efektīvu izmantošanu
Prasības
• Augstākā izglītība (vēlams uzņēmējdarbības vadībā, finansēs)
• B kategorijas autovadītāja apliecība
• Vēlamas angļu valodas zināšanas
• priekšroka tiks dota pretendentiem ar pieredzi projektu vadīšanā
Piedāvājam
• Interesantu un atbildīgu darbu pašvaldībā
• Jūsu darba rezultātu novērtējumu
• Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Iesniedzamie dokumenti:
• Motivācijas vēstule
• Dzīves apraksts (CV)
• Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti iesniedzami līdz šā gada 30. augustam (ieskaitot) personīgi Pārgaujas novada pašvaldībā „Iktēs”, Stalbē, Stalbes pagastā, Pārgaujas novadā, LV – 4151, vai nosūtot elektroniski uz pargaujasnovads@pargaujasnovads.lv. Ar amata pienākumiem var iepazīties šeit.
Mēs sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz pārrunām.